Ryhtijooga

Harmittaako sinuakin kun työpäivän aikana ja sen jälkeen olet lysyssä, hartiat ja selkä kipeinä? Kaipaisitko lisää energiaa? Pelkäätkö, että vanhana olet aivan köyryselkäinen?

Ryhtijooga virkistää, auttaa vetristämään selkää ja hartioita ja auttaa säilyttämään nuorekkaan, pirteän ryhdin. 

Ryhtijoogassa vahvistamme erityisesti niitä lihaksia jotka ovat vaivattoman hyvän ryhdin kannalta tarpeellisia ja avaamme niitä kehon osia joilla on taipumus painua kasaan iän myötä. Toisin sanoen tunnissa yhdistyvät tehokas corejooga ja rintakehää, etureisiä ja lonkan koukistajia avaavat harjoitukset. Tehokkaan, mutta lempeän tunnin jälkeen olo on energinen ja säännöllisesti tehtynä tämä harjoitus auttaa säilyttämään pirteän ja nuorekkaan ryhdin.

Ryhtijoogan jälkeen on helpompi hengittää, hartiajumit ovat hellittäneet, tämä harjoitus todella auttaa selkäkremppoihin varsinkin tietokonetyöläisellä

Jos sinulla on hankalia ranne- tai olkapääongelmia, tai vakavia selkäongelmia, ryhtijooga ei välttämättä sovi sinulle sillä tunnin aikana teemme mm. lankkuja ja olemme muutenkin aika paljon painoa käsien varassa. Jos mietit, sopiiko tunti sinulle, voit lähettää viestin [email protected] niin voimme yhdessä miettiä tilannettasi.